Κατά την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των καθορισμένων υπηρεσιών, ο ανάδοχος αναφέρεται στους μετρήσιμους δείκτες που μπορούν να αποκτηθούν με τη βοήθεια των συστημάτων Google Analytics, συστημάτων CRM, καθώς και συστημάτων ανάλυσης τηλεφωνικών κλήσεων: lead / αίτηση, CPA, CR, STR, ROI , ROMI, DRR.
Οι δείκτες απόδοσης που παρουσιάζονται χωρίς πηγές και οι οποίοι δεν μπορούν να μετρηθούν αριθμητικά λαμβάνονται υπόψη με τη μορφή συστάσεων και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο ως μέρος μιας υπόθεσης.
Η αναφορά απόδοσης εκτελείται από ειδικό μία φορά το μήνα, εκτός εάν η σύμβαση έχει συναφθεί διαφορετικά.