Μελετάμε τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης
Κάνουμε έρευνα, σας ζητάμε τις απαραίτητες πληροφορίες (για προϊόντα, υπηρεσίες, ποικιλία), αναλύουμε την παλιά ιστοσελίδα (αν υπάρχει).
Αναλύουμε τα ερωτήματα αναζήτησης για το θέμα σας
Αναλύουμε τα ερωτήματα αναζήτησης στην περιοχή σας (στατιστικά αποτελέσματα, αποτελέσματα αναζήτησης) και τα διανέμουμε σύμφωνα με τις κατηγορίες και τις σελίδες προορισμού του νέου σας ιστότοπου. Ανακαλύπτουμε επίσης εάν υπάρχουν άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες για τα ερωτήματα αναζήτησης που εντοπίσαμε.
Ανάλυση ιστοσελίδων ανταγωνιστών
Η ανάλυση ανταγωνιστών σάς επιτρέπει να ανακαλύψετε και να χρησιμοποιήσετε τις πιο ισχυρές τεχνικές βελτιστοποίησης και να αποφύγετε κοινά λάθη. Όταν συγκρίνετε τον ιστότοπό σας με τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε να αναγνωρίσετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία σας και να δημιουργήσετε μια κατάλληλη δομή ιστότοπου για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει για τον εαυτό σας.
Δημιουργούμε μια δομή ιστοσελίδας
Με βάση τις πληροφορίες από τον πελάτη, την ανάλυση των ερωτημάτων αναζήτησης και την ανάλυση των ανταγωνιστών, χτίζουμε μια δομή για έναν πιθανό ιστότοπο ώστε να προσεγγίζει τους πιθανούς χρήστες σας όσο το δυνατόν πιο επιτυχημένα.
Δημιουργούμε μια εργασία με τεχνικές απαιτήσεις για βελτιστοποίηση on-page SEO
Δημιουργούμε ένα σαφές και λεπτομερές έγγραφο τεχνικών απαιτήσεων που περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες απαιτήσεις μηχανών αναζήτησης για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας.
Συγκρίνουμε τα δεδομένα της νέας και της παλιάς ιστοσελίδας
Αναλύουμε και συγκρίνουμε το περιεχόμενο του ιστότοπου, τις μετα-ετικέτες, τις ενημερώσεις και άλλο περιεχόμενο του παλιού και του νέου ιστότοπου. Δημιουργούμε ένα λεπτομερές έγγραφο τεχνικών απαιτήσεων για τη ρύθμιση των ανακατευθύνσεων και τη μεταφορά όλων των απαραίτητων πληροφοριών στον νέο ιστότοπο.
Παρακολουθούμε την εφαρμογή των συστάσεων
Ο έλεγχος υλοποίησης πραγματοποιείται από τον ειδικό μας αφού γίνουν οι αλλαγές στον ιστότοπο. Κάθε έργο είναι μοναδικό. Επομένως, μόνο ένας ειδικός μπορεί να αξιολογήσει τον ιστότοπο σε αυτό το στάδιο και να δημιουργήσει μια λίστα με τις επακόλουθες ενέργειες με βάση τους στόχους του πελάτη.