1. Συλλογή σημειολογικών
Συγκεντρώνουμε όλη τη σημασιολογία στο θέμα σας (χρησιμοποιούμε τόσο τη σημασιολογία του ιστότοπού σας όσο και τους άμεσους ανταγωνιστές σας) από όλες τις διαθέσιμες πηγές και, στη συνέχεια, την επεκτείνουμε αναλύοντας τις προτάσεις αναζήτησης (data parsing) και τις σημασιολογικές γενιές.
2. Επεξεργασία (data parsing) των κορυφαίων 100 στο Google
Επεξεργαζόμαστε όλες τις αναζητήσεις που συλλέχθηκαν στο προηγούμενο στάδιο και αναλύουμε τις κορυφαίες 100 στα αποτελέσματα της Google, λαμβάνοντας δισεκατομμύρια σειρές δεδομένων για περαιτέρω επεξεργασία από τους αλγόριθμους μας.
3. Δημιουργία μοντέλου βαθμολόγησης
Χρησιμοποιώντας ένα νευρωνικό δίκτυο, σχηματίζουμε ένα μοντέλο βαθμολόγησης για να αξιολογήσουμε κάθε αναζήτηση σε σχέση με την ανταγωνιστικότητα, τη συνάφεια, το δυναμικό κίνησης. Κάθε αναζήτηση λαμβάνει πόντους που δείχνουν την αποτελεσματικότητά της.
4. Ομαδοποίηση αναζητήσεων
Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που έχουμε λάβει στα προηγούμενα στάδια, με μια αυτοματοποιημένη μέθοδο ομαδοποιούμε όλη τη σημασιολογία σε συστάδες.
5. Δημιουργία εσωτερικών συνδέσμων
Με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνουμε, προσδιορίζουμε αυτόματα τους καταλληλότερους Donor*, Acceptor** και λέξεις-κλειδιά για εσωτερικό μάρκετινγκ.
Donor* - μια σελίδα στην οποία δημοσιεύεται ένας σύνδεσμος προς μια άλλη σελίδα.
Acceptor** - μια σελίδα που λαμβάνει έναν σύνδεσμο από τον δότη.
6. Δημιουργία μετα-περιγραφής
Δημιουργούμε μια νέα μετα-περιγραφή για σελίδες που αποτελούν μέρος των συνδέσμων στη βάση εξωτερικού συνδέσμου